Wednesday, July 13, 2011

x rindu dah ker???

dear diary...
hari nie dh cukup 2 hr aku x dgr suara die...
tapi aku biasa jer...
x mcm selalunyer...
selalunyer,hp aku tu x penah berenggang ngn aku
walaupon aku tido...
tp kali nie berbeza sgt....
aku rs biase...xder yg kurang....
naper ea??
hilang dah ker rindu aku untuk die???
lenyap dah ker syg aku untuk die???
or 
aku dah jemu menanti dan terus menanti???
yg pasti aku x tercari - cari
dan aku juga x tertunggu - tunggu
panggilan dari die....
hurm....
somaga hati ini terus tabah dan damai 
melalui segalanya.....

No comments:

Post a Comment