Sunday, October 02, 2011

:-l

dah lame rsnyer aku xdtg menjengah blog aku nie...tetibe pulak terasa nk post something kat sini....sj nk share....hari nie g mjlis kwin kwn sekerja aku...aku smpi awl coz g ngn mbr study dulu...nk tau x naper aku g sn???selain dari aku memenuhi undangan org,aku nk puaskan hati aku yang tgh sakit dgn die yang ego!!! sj nk balas dendam...die dah tahu die salah n aku terasa hati ngn die,tapi still xnk mengaku n mtk maaf...untuk masing2 puaskan hati msing2,aku pon redah jer g jenjln tanpa izin die...smpi ke malam aku keluar..biar dia tau,aku jugak tau erti buat org sakit hati....dia x penah pandai jaga hati org...asyik kiter jer nk jaga hati die....tau pulak dia sakit hati bila aku kuar tanpa izin dia...lantaklah!!! walaupon cm tu,still teringt kat die....xtau la naper...ader ker patut,kawan aku nk bwk air jampi untuk aku lupakan die....gile kan?hahahaha...kdang2 kawan adalah orang yang paling tepat untuk kiter menghilangkan rs tekanan dalam hati kiter kan?hurrmmmm....dh lepas rsnyer aper yg ader dlm hati nie...penat n lelah rasenyer klu kiter sembunyikan rs hati kan???

No comments:

Post a Comment